Organi šole in kadrovska zasedba
Odgovorne osebe
Ravnatelj | mag. Jure Radišek |
Pomočnica ravnatelja | Jasna Drešček |
Pomočnik ravnatelja | Marjan Kuhar |
Vodja podružnice | Petra Artnak |
Predsednica Sveta šole | Mateja Rozman |
Predsednik Sveta staršev | mag. Jože Turnšek |
Predsednik Šolskega sklada | Damijan Slakan |
Tajništvo šole | Marija Pišek |
Računovodja šole | Nataša Štancer |
Strokovni organi šole
Vodstvo šole
Ravnatelj šole ob pomoči njegove pomočnice in vodje podružnice zagotavlja nemoteno delovanje zavoda tako, da:
- se povezuje z Ministrstvom za šolstvo in šport, Zavodom Republike Slovenije za šolstvo in z drugimi strokovnimi institucijami, z ustanoviteljico šole Občino Šentjur, z delavci šole, učenci in starši, krajevnimi skupnostmi v šolskem okolišu in drugimi,
- v sodelovanju in s podanimi mnenji odbora za kakovost, strokovnih delavcev šole, učiteljskega zbora in sveta staršev določa razvojne cilje zavoda, ki jih potrdi svet zavoda,
- določa kratkoročne cilje zavoda, ki se jih prioritetno zasleduje v posameznem šolskem letu,
- oblikuje letni delovni načrt, ki ga potrdi svet zavoda,
- v sodelovanju z računovodsko službo pripravi vsebinski in finančni načrt za koledarsko leto ter letno poročilo, ki je sestavljeno iz poslovnega poročila in računovodskega poročila, vse dokumente sprejme svet zavoda,
- oblikuje poročilo ravnatelja in samoevalvacijsko poročilo na podlagi statistično obdelanih podatkov šolskega leta, poročil strokovnih aktivov, odbora za kakovost in strokovnih delavcev ter ostalih zaposlenih glede na realizirane dejavnosti,
- preveri povratne informacije o zadovoljstvu s strani učencev, lahko pa tudi njihovih staršev in zaposlenih, katere se zbere s pomočjo ankete ob koncu šolskega leta in med letom preko oddanih mnenj,
- izvaja sprotno spremljanje finančnega poslovanja in pedagoškega dela,
- organizira vzgojno izobraževalni proces tako, da pri tem zagotovi realizacijo operativnih ciljev, opredeljenih v letnem delovnem načrtu,
- zagotavlja in dokazuje, da strokovni delavci načrtujejo delo, sprotno spremljajo in analizirajo rezultate dela in načrtujejo spremembe.
Učiteljski zbor
Sestavljajo ga vsi učitelji, ki opravljajo vzgojno-izobraževalno delo na šoli, šolska svetovalna služba in drugi strokovni delavci zaposleni na šoli. Sestanki zbora so praviloma ob ponedeljkih, med 7.30 in 8.10.
Učiteljski zbor:
- obravnava in odloča o strokovnih vprašanjih, povezanih s pedagoškim procesom,
- daje mnenje o letnem delovnem načrtu,
- predlaga nadstandardne in druge programe in dejavnosti,
- daje mnenja o predlogih ravnatelja za napredovanja,
- odloča o vzgojnih ukrepih,
- odloča o napredovanju učencev z negativnimi ocenami ob zaključku šolskega leta,
- daje mnenje o predlogu za imenovanje pomočnika ravnatelja in ravnatelja.
Razredniki
Učitelj razrednik:
- vodi delo oddelčnega učiteljskega zbora,
- analizira učne in vzgojne rezultate oddelka,
- skrbi za reševanje učnih in vzgojnih problemov posameznih učencev,
- sodeluje s starši,
- zbira in urejuje podatke o učencih in vodi predpisano dokumentacijo,
- sodeluje s šolsko svetovalno službo,
- oblikuje predloge za splošni učni uspeh učencev,
- odloča o morebitnih vzgojnih ukrepih,
- oblikuje oddelek kot socialno skupino,
- oblikuje plan razrednih ur.
ODDELKI IN RAZREDNIKI V ŠOLSKEM LETU 2024-2025
Strokovni aktivi
Strokovne aktive v šoli sestavljajo učitelji istega predmeta oziroma predmetnih področij. Strokovni aktivi obravnavajo problematiko predmeta oziroma predmetnega področja, usklajujejo merila za ocenjevanje, dajejo učiteljskemu zboru predloge za izboljšanje vzgojno-izobraževalnega dela, določijo kriterije za izbor učbenikov in delovnih zvezkov, obravnavajo pripombe staršev in učencev ter opravljajo druge strokovne naloge, določene z letnim delovnim načrtom.
Naloge strokovnih aktivov:
- sprotni pregledi učnih načrtov, prilagajanje vsebin, usklajevanje dela in izmenjava izkušenj,
- spremljanje in obravnavanje metodično didaktičnih in psiholoških spoznanj,
- organizacijske in vsebinske priprave na posamezne aktivnosti,
- vzporedno in navpično povezovanje z drugimi aktivi,
- sodelovanje na aktivih in študijskih skupinah v občini in regiji,
- predlogi za nabavo učil in strokovne literature,
- študij šolske zakonodaje,
- podrobni študij učnih načrtov,
- izdelava letnih priprav,
- izdelava tematskih in didaktičnih priprav,
- izdelava programa izobraževanja,
- načrt opremljanja učilnic,
- načrtovanje dela s starši,
- izmenjava gradiv in informacij,
- vodenje dokumentacije o delu.
STROKOVNI AKTIVI V ŠOLSKEM LETU 2024-2025
Odbor za prehrano
Ravnatelj imenuje 9-člansko skupino za prehrano, ki jo sestavljajo:
predsednik odbora,
organizator šolske prehrane,
vodja šolske kuhinje,
šolski svetovalni delavec,
strokovni delavec razredne stopnje,
predstavnik staršev centralne šole,
predstavnik staršev podružnice,
predstavnik vodstva šole.
Naloge skupine za prehrano:
- daje mnenja in predloge pri organizaciji šolske prehrane,
- pripravi vzorce obrazcev za preverjanje stopnje zadovoljstva učencev s šolsko prehrano,
- obravnava predloge in pripombe učencev oziroma staršev,
- vsaj enkrat med šolskim letom preverja stopnjo zadovoljstva učencev in staršev s šolsko prehrano in izvajanje dejavnosti, s katerimi vzpodbuja kulturo prehranjevanja,
- druge dogovorjene naloge.
Kadrovska zasedba in zadolžitve v šolskem letu 2024-2025
Akt o sistemizaciji
Opis delovnih mest
Seznam delovnih mest